en ny blogg.

Jag gör ett nytt försök.
Det kan hända att det även denna gång blir två, tre inlägg och sen ett glömt lösenord men jag ska verkligen göra mitt bästa för att minnas.

Helgen har varit både härlig och hemsk. Jag har skrattat och gråtit och köpt klart alla mina julklappar. Längtat hem och bort. Jag har en förmåga att trassla in mig i mina egna tankar. Det enda jag egentligen vet i nuläget är vad jag inte vill..tyvärr går var jag inte vill inte alls ihop med vad jag vill. Väljer jag det jag vill ha så får jag automatiskt vad jag inte vill ha på köpet. Väljer jag vad jag vill ha så väljer jag bort alla som betyder så mycket.. rena grekiskan för den som inte vet vad jag skriver om.
Kärleken eller vännerna? Kärleken eller familjen? Man kan inte ha allt på nära håll. Vilka betyder egentligen mest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback