Färgen röd.

Jag har förvandlats till en kräfta. Vi jobbade ute idag. på altanen satt vi och pratade och mös. Jag och Malin köpte massa glasspinnar i storpack och bjöd klassen..vi är så snälla. Vad jag inte riktigt tänkte på var att solen faktiskt tar även om det inte är riktigt sommar.. så när vi suttit och ritat i solen i några timmar gick jag in för att dricka vatten. -asgarv- jag hade blivit en kräfta. Den brutalaste bonnbrännan jag någonsin haft tror jag. Laddad med solenergi till bristningsgränsen.
Imorgon blir det förmodligen öl och grill på en filt någonstans i närheten av Skövde. Hoppas bara vädret håller i sig!
Jag gillar verkligen en hel del av folket i min klass. Hjärta. Dom var sköna att ha när det var jobbigt och kanske är det ömsesidigt. Men snart är skolan slut. aj. Och jag vet ju hur det brukar gå med "vi måste hålla kontakten"..kanske går det denna gång.
image14
(solbrännan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback