ljudberoendet..

Idag har jag kommit igång. äntligen gjort en bild till Cigaro..Jag önskar jag kunde lägga ut den så att jag fick se vad folk tyckte men jag har en känsla av att det är rätt sekretessbelagt.
Pannkakor och keso till lunch och en känsla av att jag borde jobba med skolarbete på skolan.
Den stora läskiga redovisningen som legat och spridit ångest omkring sig klarades av i en liten trevlig grupp och visade sig vara helt onödig att ha ångest över..
Sen kom jag på att jag inte ville gå hem. jag ville verkligen inte gå hem. Jag tänker alldeles för mycket när jag är ensam. Jag har kommit på att jag har blivit ljudberoende sen göraslutet. Teven är alltid på, musiken är nästan alltid på, msn är alltid på, helst ska det vara nån i telefonen ,fönstet är öppet så jag hör bilarna.. hade jag haft en diskmaskin hade jag säkert diskat en massa bara för att kunna låtsas att det är nån i köket.. Jävla Galning hon är , Tårtsvinet.
Greta för fan. Kom och hälsa på nångång då=)

Är avocado en frukt eller en grönsak?

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback