solen..

Solen skiner i Tiahölm. Detta resulterar i att det är så mycket trevligare att sitta i solen på skolans altan och dricka te, eller gå en långpromenad i vitsippeskogen än att jobba vid de för ändamålet anpassade datorerna.. inte mycket gjort med andra ord. jag raporterade iofs ett människomönster som kanske, kanske ska bli en tapet en vacker dag när jag känner mig rik, men det gjorde ju ingen människa glad utom mig själv..
Nu sitter jag och dreglar över tanken på chokladmuffins. Jag ska inte baka när jag kommer hem..jag har inte råd. Jag SKA INTE baka när jag kommer hem.. men det vore ju så roligt. Jag är minsan en riktig liten bullmamma.
Jag saknar min familj idag. Jävla Sverige att vara stort, jag skulle vilja kunna bara åka hem och äta och umgås och sen gå hem till mej..men det kommer nog aldrig att bli så om jag inte har tänkt bosätta mej i Sveg..och det har jag ju inte tänkt.
Men det kan ju vara lättare att ta sig "hem" än det är härifrån iallafall. Från Stockholm tog det  några timmar.. härifrån tar det ..en dag. Suck.
Hoppas jag får mycket främmande i sommar! Annars kan det nog bli riktigt drygt att vara här.(Kom och hälsa på mej)
image12 (ge mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback