Stressallergi.

Jag är trött! Sömnlös. Rastlös. Kramlös.
Jobba, jobba..inte sova. Jobba. 
Ingen sömn är ingen bra grej. Alls. 
"var står glöggen var står glöggen var står glöggen var står glöggen var står glöggen var står glöggen var står glöggen var står glöggen var står glöggen?"...."hylla 6..suck" (Läser du detta och mot förmodan brukar handla på norra station...GLÖGGEN STÅR PÅ HYLLA 6!)
Jag vill vrida fram klockan till kvällen den 22 dec..Jag tycker så synd om folk när de är stressade, de gör mig stressad..och jag blir snorig när jag är stressad. Alltså: stressade människor gör mig snorig. Jag är alltså allergisk mot stressade människor. På riktigt.



Och förresten..man får fråga chans även om man snart är 24 år.

Kommentarer
Postat av: elsa

jaa, klart man får. jag skulle tex tycka om ifall någon frågade chans på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback