sur som en disktrasa..

image102



































Jag har irrfärder i huvet.
Idag torkade jag golvet med disktrasan..då fick jag skäll. (jag slängde den sen..förlåt så hemskt mycket förresten)
Sen var jag trött och ledsen(för att jag var trött) och köpte underkläder med guld på och åt chokladpudding och ritade ovanstående storhövdade självporträtt (som uppenbarligen inte har på sig nån ny behå iallafall).. Det är skönt att rita. Jag fattar inte varför jag är så seg med det.. Jag har förresten flyttat ut skrivbordet i teverummet så nu kanske jag får tummen ur röven lite mer ofta och snickrar teckningar på löpande band framöver..
Man kan ju hoppas.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tips! Det känns som om det bör bli en julafton utan tomteuppdrag i år ..eller? . Det verkar vara behov av en julafton med tofflor på!

2007-12-16 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback