ifylleri igen..

Jag är fortfarande sjuk och spär på det med att vara bakis också. Det är lite synd om mej så jag roar mig med att fylla i en sån här lista som jag snott från nån som jag inte vet vem det är.


  1. Vad använder du för sminkprodukt dagligen? Nåt puderjox, mascara, eyliner..inte dagligen kanske..men most of the days.
  2. Var är dina föräldrar födda? Mamma är född i Norsjö, Västerbotten och pappa är född i Sveg, Härjedalen.
  3. Hur många syskon har du? Ett. Lillebror Jonathan
  4. Vad är det senaste du installerade på datorn? Nåt litet spel som jag inte ens ville ha men som var ganska sött, en liten hund som drog en gittarspelande liten farbror i rullstol och letade glassar..
  5. Vilken är din favoritrestaurang? Birkastans Pizzeria.
  6. När badade du i en pool senast? Sist jag var och simmade..?
  7. Har du någon tatuering? Nej. Min målarduk är ren.
  8. Har du varit med i någon skolpjäs? Vi spelade "Snortårtan" en gång i trean, och jag och Greta var Nisse och Madonna Ohlsson på klassens timma åtskildiga gånger..
  9. Hur många barn vill du ha? ..verkligen inte allt för många..
  10. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jag har lite svårt för riktig tecno.
  11. Vad har du för TV-kanaler? 1an, 2an, 3an, 4an, 6an och 8an
  12. Har du åkt moped någon gång? Jag körde några varv runt ladan på pappas grymma moppe. Men jag var aldrig nån moppeunge..
  13. Vilka ställen har du bott på? Sveg, Ytterberg,Östersund, Uppsala, Stockholm, (Sveg igen), Tidaholm och snart Stockholm (jakobsberg) igen..
  14. Har du busringt någon gång? Jo, det har nog hänt rätt många gånger..
  15. Har du fått felparkeringsböter? Nej, jag tror inte att det finns några P-lisor här..
  16. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Verkligen aldrig i livet.
  17. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Det är nog Thailand.
  18. Har du en egen trädgård? Jag har lite död oregano i en kruka..
  19. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Bamse! lätt som en plätt.. men det ska vara den gamla Bamse med sin komunistpropaganda..
  20. Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror det..
  21. Badkar eller duschkabin? jag gillar att bada.. men till vardags slipper jag nog helst badkaret att duscha i..
  22. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Tårtan.
  23. Favoritpizza? Capriciosa med bearnaisesås eller Kebab special.
  24. Chips eller popcorn? Chips.
  25. Vilken färg på läppstift använder du? Jag använder inte läppstift alls.. någonsin.
  26. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, vad händer om man röker det?
  27. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nejnej..
  28. Apelsin- eller äppeljuice? apelsinjuice är gott..
  29. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag minns inte ens.. Jag fikar mest. Sist jag fikade var med Malin på Pim´s. Vi drack kaffe och åt mackor..
  30. Favoritchoklad? Kladdkaka!!
  31. När åt du en hemodlad tomat sist? Förra sommaren
  32. Vilka jobb har du haft? Fritidstant, städtant, bildlärare, konstnär(kan man väl skriva när man sålt tavlor va?) dagisfröken, systembolaget..
  33. Har du vunnit en prispokal någon gång? näe, jag tävlar inte så ofta..
  34. Är du bra på matlagning? O ja. Men då måste jag ha någon att laga god mat tillsammans med..annars kan jag lika gärna äta fil..
  35. Klarar du att tanka själv? Självklart!
  36. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Haha...nä.
  37. Pepsi eller Coca Cola?jag dricker nästan aldrig läsk..och när det händer blir det sprite..så jag passar på den frågan.
  38. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? På systembolaget får man inte ha sina egna kläder.. får man inte. Man får ha världshistoriens fulaste byxor istället..
  39. Vad var det senaste du handlade? Toapapper och proviva på JS.
  40. Har du kräkts offentligt? Nä..eller vänta. jo. men det var läänge sen..
  41. Vill du helst bli mångmiljardar eller hitta den sanna kärleken? kärleken alla gånger..Pengar är inte så viktigt för mej.
  42. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jag tror på förälskelse vid första ögonkastet..men kär kan man inte bli i nån man inte känner..
  43. Har du ringt något betalnummer? Jag vet inte jag..
  44. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Det var nog farmor. Eller lillebror när han brutit benet..jag minns inte..
  45. Hade du mycket hår som liten bebis? Jag hade nog ganska lite hår där i början..
  46. Vad har du för meddelande på ditt mobilsvar? Du, jag vet inte. jag tror att jag bara har det där vanliga "välkommen till telia mobilsvar tillhörande 070blablabla"
  47. Vad har du i din väska? tusen småpengar, lite ludd, kalender, solglasögon, en tröja, lite smink..
  48. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? jag gillar att kramas.. det är en bristvara nu..men jag borstar väl tänderna..
  49. Vad ser du fram emot?Jag ser verkligen, verkligen fram emot att flytta till Stockholm!
  50. Vad är du tacksam för idag? Jag är inte tacksam för så mycket idag.. jag är bakis och förkyld och ganska irriterad på mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback