Yesterday was a good day.

Yesterday was a good day.
Dagen innan yesterday var också en bra dag..men en konstig dag.
Jag ska aldrig mer gå till skolan.
Vi hade avslutning sen klassfest. Gråtfest. Jag trodde inte att det skulle vara så svårt att hålla tillbaka tårarna men det gick nästan inte. Gick en nattlig promenix med Svante och fick en fästing..och blöta skor. Men det var trevligt ändå. Sen gick dom. Det var natt och jag sov hos Malin. Tom i hjärnan, tom i hjärtat
Morgon. 07.45.
Gå upp. Lagom bakis, Leverpastejsmacka och c-vitamin brustablett till frukost+piren.
Åka tåg åka tåg åka tåg.
Åka pendeltåg.
Mötte en Anders i "Jakan" som skulle visa mig vårat framtida hem.
Kärlek vid första ögonkstet(inte till Anders men till lägenheten).
Precis lagom allt.
Annika och Ulrik. Tack som fan för att vi får bo där!
image43
På min vackra skiss här är hallen något för stor. Tror jag.

 SkitSj hittade inte mina biljetter. Sen gjorde som det ändå..
God macka med mycket trevlig kille med grön jacka och glasögon.
Promenerade. Diskuterade. Hade allmänt trevligt.
Sen tåg. Sen buss. Sen bil
Sen var jag hemma i mitt Norrland. .
å vad skönt det är.
Mamma, Pappa. I love u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback