det blev så konstigt..

Jag ville ju inte se det. Även om jag visste. Man kan ju liksom läsa mellan raderna. Och jag har ju inte brytt mej hittills..Jag har ju till och med önskat det. Men jag ville inte se det i text. Ett avslutat kapitel som blåser upp igen. Klia på en sårskorpa. Sånt gör mej alltid lite galen. Jag blundar. Skakar på huvudet lite. Skakar ut obehaget jag kände nyss.
Låt mig vara ifred. Farväl.Var bara borta, så är vi båda nöjda. Stå för guds skull inte i marginalen och..skymtas..
Antingen finns du. Är min vän. Eller så finns du inte. Alls
.
image41

..Nog om detta.

Förresten.
Roskildebiljetten är inköpt. (jo då, du ska också dit)
Vi har fått en lägenhet. En trea. I stockholm. Hufvudstaden. Omöblerad.
Om tre dagar slutar skolan.
Jag har ett jobb.
Jag ska åka hem i två veckor sen ska jag jobba.
jobba, jobba sen åka på festival.
Jobba mer.
Sen flyttar vi.

Varför är det alltid de bästa som dumpas? Jag fattar inte det. Alla dessa "världens bästa" som får sina hjärtan krossade som om de vore insekter under stålhätteskor.. Jag mår lite illa.
Har ni en "världens bästa" så behåll den.
Hittar jag en "världens bästa" någon gång ska jag behålla honom. Jag lovar.

oh.
Allting ordnar sig..fint.
Alltid.




Kommentarer
Postat av: Wolf

Mysiga teckningar, gör du dem själv? Och hur? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback