jämmer och elände

Idag är det ingen rolig dag.
jag gråter och känner mej som ett litet barn.
Pms-monstret bor i min mage och trollar så  att jag reagerar orimligt hårt på små skitsaker.
Jag saknar min mamma och min pappa och jag vill åka hem. Dom är 70 mil bort.. fy faan vad långt det är..
Norrlandsflickan kanske inte hör hemma i södern egentligen? Sverige borde vara ungefär lika stort som skåne. Då skulle jag kunna hälsa på ibland.
Krama mej nu då..det behövs idag..
Jag vill verkligen inte sova ensam i natt.. jag vill sova mot ryggen på nån trygg person som kan klappa mig på huvudet och säga att allt blir bra imorgon. Imagenary Målgan? VetevärmarValle? Nej! jag vill ha en riktig person..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback