vänner, sanningar, räkor och öl..

Vi åkte på klassresa. Till smögen.
Tre, bilar, tre stugor på sotenäs camping och tretton glada  människor.
Vi åt alldeles för dyr mat och drack och skrattade.
Spelade Våghals och åt konstiga meloner.
Lekte en galen lek , innehållande en femkrona, en tidning och en servett och käkade räkor. "Anna skalar så långsamt. men inte blir det bra för det "
Natten.
Sanningsfrågor. prata prata parta.
Sen började morgonen gry.
Svante, Martin, Alexandra och jag rullade in oss i våra täcken och gick och satte oss i en klippskreva..
en och en halv timme senare vaknade jag och ser Svantes huvud vila mot Martins bröskorg. De var så söta och jag såg att jag dreglat lite på hans axel. Och det var så kallt..
Vi styrde kosan mot vår stuga och de varma sängarna där.
Sov lite till och sen städastäda och åka bil.. bakis. Blä.
En kycklingburgare och en fruktpåse på mc donalds och en ipren från apoteket och sen var man nästan människa igen.
..och nu är det natt.
gonatt.

image38



Kommentarer
Postat av: Amansa

Wow, Smögen.. det är nära där jag bo ju. När folk i mellersta bohuslän tar studenten festar alla där. Jag gillar dina konstverk, de är mysiga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback