jag är en fågel nu

En teater.
Klungan. Så sjukt roliga. Jag skrattade ihop magen till en liten knut och blev väldigt sugen på att spela teater.
"i härjedalen slet dom av ansiktet på folk med fräknar och gav det till barna som pysselbok"
mm..det var faan inte lätt att växa upp i härjedalen..
Får ni chansen att se "jag är en fågel nu" så ta den!!
image59
Om man hittar ett sånt där hjärta..vad gör man med det då?



Min näsa passar förresten precis i hans halsgrop. hoppsan.

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt..men en blogg är till för att fyllas..så jag knycker en lista från en annan ovetande bloggare.

Favorittidning: Jag läser Bon och diverse serietidningar.

Bästa saken som hände i sommar: Eh..ja, vi drack ju kaffe på jobbet och.. nä, men roskilde var ju kul, men blött..och sen var det den där bra dagen vid vättern.

Favoritplagg i garderoben just nu: en randig klänning och korta tjocksockar..

Längd: 180 cm. 

Byter gärna garderob med: jag vill nog helst ha min egen garderob..

Vanligaste färgen på mina kläder: svart, brunt, grönt, vitt, grått..

Jeans eller mjukisar: Jeans, oftast. men inget slår mina aladinshorts.

Mig själv med tre ord: Tankspridd och glad slacker.

Jag tränar:..inte..

Humör just nu: Mätt och nöjd.

Kläder just nu: mössa, randig klänning, svarta strumpbyxor, tjocksockar

Vad sa du senast: Vad är det vi ser på?

Hur många kuddar sover du med: mellan två och åtta

Morgon- eller nattmänniska: varken eller..

Sparare eller slösare: Medelmåtta..

Har du några homosexuella/bisexuella vänner: Yes.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jag hoppas väl det

Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag vill ha några barn men inga tonåringar..

Bio eller promenad: promenad till bion?

Är du kittlig: o ja

Snarkar du? Nej.

Stjärntecken?  Fisk

Rädd för insekter? Inte om dom är små..

Äckligaste insekten: Fästingar och nattfjärilar

Det här är jag bra på: jag ritar

Bästa bok? en massa  

Vad vill du jobba som? Illustratör

Chips, morötter eller godis? Godis

Pizza eller hamburgare? pizza..

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Näe..inte som det känns nu.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum): organiserat kaos.

Gungar du på stolen? Gunga på stolen gör man när man är liten..jag är stor

Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster

Gillar du att sjunga? När ingen hör..och när jag kör bil.

Använder du knark?  Nej jag använder  godis.

Kaffe, te eller inget? Kaffe

..på tal om det ska jag dricka kaffe nu. gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback