pung?

jag har tänkt på en sak.. ganska mycket..
Jag vet inte var frågan kom ifrån för jag tror inte att jag kom på den själv.. men den har iallafall fastnat i mitt huvud och är vansinnigt rolig att diskutera när man är ute och svirar.
Frågan är:

"om du måste välja (måste!), vad skulle du så välja mellan att ha tio små penisar som fingrar(som fungerar precis som tio små penisar) eller punghud i hela ansiktet som själklart reagerar som punghud på värme, kyla och liknande.. vad skulle du välja?"

Jag tycker frågan är ganska svår även om den inte borde vara det.. självklart borde jag välja pungansiktet, då kan jag ju använda händerna, rita, skriva osv.. men.. shit vad jobbigt det skulle vara ändå. Tänk en riktigt varm dag..hakan hänger vid knäna och du kan inte se något för all hud..
sen tar du ett dopp i en kall bäck och hela ansiktet bara knollrar ihop sig.-
..och försök plocka ögonbrynen..

ja jag vet inte..

Snoppfingrar kan ju i och för sig inte heller vara så kul..
"Hej, anna heter jag"..Nej, ingen skulle vilja skaka min hand.
Försök dricka ett glas mjölk..eller rita en liten teckning.. eller skriva en saga..
För att kunna trycka på en tangent på datorn skulle man behöva tänka på snusk..

Det känns svårt att välja..

Är jag alldeles galen?

Kommentarer
Postat av: Mia

jag vill minnas att vi har haft en låååååååång diskussion om detta omöjliga val, hi hi.

2008-12-07 @ 21:21:28
Postat av: Mamma

Men alltså - har du för lite å göra eller vad har hänt? Jag vill INTE se nån illustration..

2008-12-07 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback