Bredbajsbolaget.

Nu är jag arg!
Jag har fått en påminnelse av bredbandsbolaget för en räkning som inte är betald.
"men va fan," tänkte jag.."jag har ju pröjsat alla bredbandsbolageträkningar jag fått"
Jag läste vidare i brevet..
"för frågor ang. detta vänligen kontakta B2 bredband"
Pling, pengen trillade ner.. Jag hade ju fått ett brev från B2 bredband..som jag trott var reklam och slängt eftersom jag inte har något B2bredband!! VARFÖR skickar bredbandsbolaget ut sina räkningar i kuvert som det står B2 bredband på?
HUR ska man kunna veta att det i detta kuvert ligger en räkning från bredbandsbolaget??
Jävla apbolag. Känns plötsligt rätt bra att vi ska byta till tele2.
..fan vad fattig jag blev nu då..

suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback