Hej Anna, hur var 2007?


joru..så här var 2007:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket.. jag var på västkusten, jag var i danmark, jag badade i vättern, jag var en hel sommar på ett annat ställe än sveg.. jag försov mig till jobbet..med mera..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav nog inga..tror jag..tiden runt förra nyår var misär. jag lovade kanske att jag skulle börja simma mera..och det gjorde jag nog..iofs..

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
...det beror lite på hur man räknar.. det finns en bäbis i en väns mage..som inte kommit ut än.. jordgubben heter den..

 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, roskilde...jävlar vad lerigt det var..

6. Var det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
Det jag saknade i början av 2007 fick jag i slutet... men jag vill ha mycket skratt och kreativitet 2008..och jag vill att alla jag bryr mig om ska må bra!!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
några jävliga dagar i januari..tionde maj eller nåt.. 24 augusti..och andra advent..

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag vet inte..jag fick jobb och lägenhet i stockholm och jag knep en bra snubbe..

9. Största misstaget?
En läskig kille som inte visste att man inte ska peta och ett lerigt måndagsexemplar..

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vinterkräksjukan, roskildeinfluensan och killbacillen..

 

11. Bästa köpet?
mina svarta aladinbyxor och all bensin jag tankade in i golfen i somras..


12. Vad spenderade du mest pengar på?
skola, hyra och mat(usch vad tråkigt)..

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
...svante..sommaren och att jag och jeanette fick en riktigt bra lägenhet!

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Las palmas-män på gränsen till nervsammanbrott.

Yelle-Je veux te voir

Nouvelle vague-too drunk to fuck..

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag har nog gjort allt jag velat..badat i somras hade jag iofs velat göra lite mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

latat mej, sett på teve och dödat tid på internet,,

18. Hur tillbringade du julen?

Jag mös hemma i Sveg med far, mor, bror och farmor..(Fest på juldagen, trallala)

19. Blev du kär i år?
aa..

20. Hur många one night stands?

en apa

21. Favoritprogram på TV?

Sex and the city. simpsons, weeds,, Nu kan jag inte se på nåt av dom för vi har bara tre kanaler(uääääääää)

23. Bästa boken du läste i år?
Inte vet jag..jag läser många böcker..

 

24. Största musikaliska upptäckten?
Helylle=) www.myspace.com/helylle

Jag upptäckte ganska mycket bra musik, typ miss li, och andra grejer..


25. Något du önskade dig och fick?
kärlek, en skrivbordsstol, en flytt och ett livslyft.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En ipod..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Jag var i skolan och fick marängtårta av Jeanette..god var den..


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Lite mindre vinter och lite mer sommar..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Jag har liksom byggt på min stil lite.. lite mer 60-tal? jag har börjat använda klänning och kjol och sånt och jag trivs mycket bra i det..plus att håret har gått och blivit kort..


31. Vad fick dig att må bra?

Alla mina bästa människor och sommaren i tidaholmstrakten (konstigt nog)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
-skratt- ..Depp i secret window...som alla andra år

33. Vem saknade du?
Alla jag tycker om som inte är på samma ställe som mej!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Svante, malin och ida!

Men jag har träffat ovanligt mycket tufft folk det här året! Brudarna på bolaget i Tidaholm, Morbror Erik, Grannen och mina nya bolagskollegor bland andra..

 

Sådärja.. det var en liten sammanfattning av 2007. Det blev liksom ett bra år till slut.

Tack till alla som hjälpt mig att få till det så.. Jag hjärtar er!

(Jag har ju som vanligt snott listan av Carlolina)

 

 

 

jo förresten..såhär började det nya året:

image107

"oh, look..someone i like"

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att läsa! Tips på nyårslöfte för 2008: Ut med alla dina fina bilder till många!! Lycka till-kramar!

2008-01-04 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback