leende gulgröna öööron..

nu ni, ska ni få höra på nåt smått otroligt! Anna Olofsson har sjungit karaoke!
Jag citerar Ylva:
"japaner har alltid rätt! Man kan tänka såhär, rå fisk med kallt ris? Är det verkligen gott? JA! det är det! Sitta instängd i ett litet rum och sjunga efter texten på en teve? Kan det vara kul? JA! det kan det!"



Känn ingen sorg för mig Göteborrrg by the västgötaboys!




(Obs. Gulligullan, armkroksvagg och allsång, fantastiskt)


(På mitt jobb brukar vi pussa på varann ibland)



Jag och Svante tackar för oss.
Hetaste paret i stan!
(Mia tog kortet)


Nattamat.
Än än gång hade japanerna rätt, kallt ris med rå fisk hade varit SÅ mycket godare
än denna grå och sega dubbla cheeseburgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback