Soffpotatisfasoner!

Det här skrev jag i lördags, av nån anledning gick det inte att publicera då.. men nu så..

"Jag är trött på mig själv. Jag har en ledig dag idag, perfekt tilfälle att hitta på nåt..men gör jag det då? Nej, jag sitter i soffan och ritar lite oengagerat och sappar mellan asdålig teve och äter bruna bönor. Bra Anna.
Nu är det stjärnor på is. Carina Berg är snyggast på teve idag och Carolina Gynning mest irriterande.
Å, vad ska jag göra? Diska lite disk? Vika lite tvätt? Jag vill ut och leka! Jag vill ha en mysig kväll på stan.. fika?
Nej, istället sitter jag och fiser i fisksätra och biter på naglarna och tittar på KONSTÅKNING..

Diska får det bli.

adjö."


hm, ja..och nu är det onsdagkväll och jag sitter och äter svampsoppa i soffan. Det är gött och jag är trött.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lördagarna är till för just det du gjorde!

Det är för lite soffpotatis i våran släkt - som du vet..! Ta tag i sakerna en annan dag!

2008-11-06 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback