Dagsraporten:

Idag har jag varit ledig..Jag har diskat och bakat en sockerkaka och ritat lite och skrivit lite på en ny barnbok(hur många har jag börjat på nu egenligen?)
Sen kom Jeanette och hälsade på och jag visade henne fina fiskis.
Vi sparkade i lövhögar och matade svanar med kattmat. Rosor på kinden och solsken i blick. Vi hittade en liten man som satt på en stubbe och grät och åt nonstop..vi funderade lite på att ta hem honom och mata honom med kaka istället, men vi bestämde oss för att låta bli.
Efter promenaden gick vi hem och smakade på den nya kakan och drack kaffe.

Imorgon ska jag gå och simma.

(Bonde söker fru är för övrigt ett tokigt pinsamt program)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta och skriv boken klar nu så ska jag ge ut den!!

Den ska vara klar till julmässan i Ytterberg...

Kram ma

2008-10-24 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback