åka tåg.

Jag åker tåg.
Jag ska hem till Sveget.
Fan vad skönt det ska bli, jag är ledig i fem dagar..i sträck! Fantastiskt!
Jag ska krama på min pappa och min mamma och min farmor..min bror om han vill.. och jag ska titta på lilla Villemo.

Det är mysigt att åka tåg, alla käns lugna på nåt sätt.. jag önskar bara att det var ett gammalt tåg, då hade musiken i min ipod passat ännu bättre.. soundtracket till Amelie från montmartre.
Jag äter kalla pannkakor och läser serier..och surfar. Det är första gången jag har internet på tåget, det kommer göra att resan går mycket snabbare tror jag!

Förresten! Jag är lite bitter på posten. De har slarvat bort ett par jättefina nördglasögon som jag köpt på tradera..-mummel-
Nu har det iofs löst sig men det blev lite onödigt trassligt och knasigt för både mig och flickan jag köpte dem av.
..förhoppningsvis kommer nästa par till rätta i fisksätra och på min näsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback