Lilla spöket laban

Idag har jag varit på bio.
Skräckfilm.
Jag är besviken.
Jag blev ju inte rädd. Det var knappt ens lite obehagligt.
Spökbarnen var söta och harmlösa och gjorde inget annat än att smälla lite i dörrar och leka titut-leken. Typiskt  dåliga spöken. Lilla spöket laban är läskigare.
Jag fick iallafall en liten hink med popcorn och se bakhuvudet på en liten rebellunge med världens lustigaste frisyr.
Alltid något.
(Det var alltså den "superläskiga" filmen Barnhemmet vi såg)

Nästa gång ska jag se på Wall.E.
Eller Arkiv-X filmen.

Senare i höst ska jag och Jeanette se En stjärt på himelen med Cecilia Frode..Och jag och Svante ska gå på Klungans nya föreställning..

Det blir en höst full av bio och teater. Gött!

Nu sitter jag i soffan (se tidigare inlägg) och äter äggamacka. Mackan är god och nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback