dagen efter natten före

 Igår hade Svante vernissage, jag  var stolta flickvännen och hans grymma tavlor fick många positiva "ooo" och "aaaa".
Detta firades med en efterföljande fest i fiskis som framåt småtimmarna hamnade på balkongen där de mer musikaliskt begåvade i sällskapet sjöng cornelisvisor och spelade gitarr. Det är verkligen bara bra människor vi känner!

Men även solen har en baksida, är man uppe till tre på natten blir man onekligen lite sömnig nästa dag, därför har denna söndag varit en något slö myspysdag med robinsonreprisen, spontana tupplurar, överbliven mat, iste på nyfunnet finfik med
ida samt stros lägst stadens gator.

I skrivande stund sitter jag i soffan och tittar på Ebba och Didrik (det slår mej gång på gång hur mycket tidigt 90-tal det är i dagens mode, inne på Monki ser det ut som att Ebba och Didrik har exploderat.)

Anyways, när man tittar ut gemon fönstret ser man det här:



Kommentarer
Postat av: mymbel

Hurra för vernissage! Och Ebba och Didrik ... Åh vad jag gillade när Didrik spelade piano. Det gör jag fortfarande i och för sig. Krambanan

Postat av: ida

mys mys myssss.



jag såg johan aka didrik på stan härom veckan. GUUUDH VA KÅT MAN BLEV ELLER!!!! ja.. han va skit snygg.

2009-04-21 @ 21:35:33
URL: http://balleballeballe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback