Sånt man gör när det går en dålig film på teve..

Vad gör man då då? Jo man hittar en löjlig lista att fylla i, så ni kan lära känna mig bättre och jag slipper se på Rånarna.
Här kommer den:

Senaste impulsköp: Ett par prickiga skor på monki som nog som tur är blir en sommarfavorit. Men nu är det nog slut på impulsköpen, min senaste lönespec var inte fet. -mummel-
Bästa promenad: Från slussen till jobbet via kungsholmen.
Favoritdryck: MJÖLK!
Äter lyxmiddag på: balkongen
Favoritgata: Götgatan, skånegatan, ytterbergsvägen.
Reser helst till: Norrland..eller Paris.
En bra gå bort-present: en liten hempysslad sak.
Älsklingsljud: kattspinn, musik, och eldknaster.
Senaste upptäckt i Stockholm: il café och en totalt tokig loppis på kungsholmen.
Tidning jag gillar: Tidningen Härjedalen, paletten, Hjälp, kulturdelen och bostadsdelen i DN
Favvosajt:.äsch, jag vet inte
Favoritförort: Jakobsberg, jag saknar jakan. Men fisksätra är inte helt tokigt det heller faktiskt. Jag tycker att alla ska flytta till fisksätra!..och om ytterberg räknas som en förort till sveg så säger jag ytterberg också!
Fikar gärna på: café 60, blå lotus, balkongen, stranden, och i skogen.
Favoritbutik: Indiska, HM, monki.
Bästa lunchställe: jag vet inte, jag äter mest matlådor till lunch.
Favoritgrönsak: Avocado, denna fantastiska lilla grönsak!
Favoritfärg: Blå, röd, svart, vit, brun, turkos...
Favoritdjur: Zello(hund) och knutte (katt)
Favoritskor: Just idag är det de små nya blå med vita prickar, dom är så nya att jag inte ens hunnit få skavsår av dem än!
Klädkonto per månad: 0-600?
Modeförebild: Indiskas skyltdockor.
Motionerar: På tok för lite.
Dyraste jag köpt: Min dator.
Mode jag aldrig vill se igen: Ebba och Didrikmodet (men hej, det är redan tillbaka!)
Dansar helst till: Hoffmaestro och hiphop med latinoinslag. Då får jag dans i fötterna.
Senast gnolade: "ingenstans blir man så fin, som hos frisören" (galenskaparna)
Senaste fyndet: Idag hittade jag min moster vid slussen.
Bästa romanen: ..och bli ett vackert lik.
Bästa diktsamlingen: "här ligger jag och duger" av Bob hansson
Favoritprodukt på Apoteket: Ipren, fuktkräm, superdeo.
Fulaste färgen på kläder: Stentvättat. Solgult.
I min mp3-spelare: Cornelis, winnerbäck, miss li, nouvelle vauge, hoffmaestro, promoe.med mer..
Användbar pryl: Mobilen, sjukt, sjukt beroendeframkallande..vad gjorde man när inte mobilen fanns? JO, man tappade bort varandra!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

rolig läsning babe =)

kram!

Postat av: Mamma

Men Anna.. solgult som är så FINT??!(Särskilt på skolkort!)

2009-04-26 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback