bitterfittan vs glitterfittan.

Hoppsan sa. Nu satte ni kanske kvällsteet i vrångstrupen.
Jag ber om ursäkt.
Men rubriken känns talande för de senaste veckorna..
Man försöker se positivt på tillvaron och allt som råkar finnas i den för tillfället, men så står det någon där i hörnen och öser ur sig negativ energi. Man får gräva sig upp ur två dm bajs och börja om.. eller ringa till pappa för att han ska berätta att det kanske visst är kul att jobba på skola.

Förresten har jag klippt mig själv ikväll.
Biligt men pilligt. (halva håret, halva priset)
Klippmaskin=bra grejer!

kollarå:


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygging! och grattis i efterskott på namnsdagen =)

Hur är allt med dig Anna?

Postat av: Anonym

ååh jag vill också ha en klippmaskin!

mvh T.

2009-12-10 @ 22:08:27
URL: http://skelettmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback