ingen regel utan undantag..

Jag åkte på en utmaning från emilia. Jag är egentligen inte så mycket för sånna..men den här var ju ganska finurlig.
Man ska gå in bland sina bilder, sen gå till mapp 6 och ta den sjätte bilden och skriva lite om den..

Jag har en massa mappar med en massa bilder på en massa olika ställen. Hoppsansa. Så jag tog den externa hårdisken, gick in i pappen som heter foton och den sjätte mappen i fotomappen(som heter vänner) den sjätte bilden i "vänner"mappen ser ut såhär:



Det här är min ärkebästis Greta och våran lilla Ingel.
December 2004 tror jag.
Det var julen efter vårt år i uppsala och jag hade flyttat till Stockholm och gick konstskola.
Greta och Ingel kom och åt lussebullar och hängde på Tidsfördrif.
Jag minns inte riktigt varför foten är där den är.
Men det är en ganska härlig bild iallafall.

Jag skiter i att skicka vidare utmaningen. Den som känner sig peppad kan ju ta sig an den=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback