saker man gör i fiskis på kvällen den 22 februari



Man sitter i soffan och är lite uttråkad men ganska nöjd.
(Mor, far och lillebror har varit här i helgen och vi har lekt födelsedag. Ikväll åkte dom hem..det var lite tråkigt men det var så kul att dom kom allihopa!)



Man bestämmer sig för att man faan ska ha en tårta när man fyller år
och går och handlar.
(Ica var stängt så jag fick handla på matvärlden..jag tror att jag har fyllt min tårta med jorgubbsmarmelad..
men jag vet inte för jag förstår inte vad som står på burken...)



Man tycker att det är ganska roligt att det snöar och blir såhär fint.


Man bakar en tårta som blir sådär tjusig och surar lite för att man fyller "halvvägs till 50" om några minuter..
Man blir visst 25 vare sig man vill det eller inte.
Imorgon får vi se om det är roligt och om tårtan är god.

puss.



Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Jättegrattis på 24 eller 25-årsdagen (stryk det som ej önskas). Kommer ihåg när vi hörde om din fars andadning på BB.

Från oss alla i Sundsätt och i Öppet spår.

2009-02-23 @ 07:18:05
Postat av: Mamma o pappa

HJÄRTEGRATTIS till smurkonpurkan!!!

Med den tårtan - oavsett innehåll - ville vi verkligen vara där i dag också!!

Vi önskar dig en trevlig dag och ett gott nytt år!!

2009-02-23 @ 07:41:18
Postat av: Ann-Christin

Ett stort grattis till dig på din stora dag! Tårtan ser jättegod ut så jag hoppas att den smakade lika gott. Ha en bra dag!

Kram från Ann-Christin

2009-02-23 @ 09:25:25
Postat av: Emilia

Önskar att man kunde på den tårtan smaka, du kanske kan komma hit och en baka? Härligt att det e din dag, Önskar att fira med dig kunde jag. Stort grattis från familjen Jenssen i Oviken :)

2009-02-23 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback