tandkrämsleende

Igår storhandlade vi.
1447 kr gick det på. (vi hade gissningstävling om beloppet, jag gissade på 1500, jag VANN!)
Nu är frysen och kylen fulla med grönsaker och blodpudding och köttfärs och kaffe och krossade tomater och haloumiost och romansallad och kakao och lättdryck och hushållsost och rågsiktskaka och korv och special k och ägg och bregott och gurka och torkade aprikoser och champinjoner på burk och pasta och ris och apelsiner och äpplen och potatis och paprika och polarbröd och längtan och tomater och oboy och krossad ananas och bovete och kycklingfile och avocado och oregano och vitlök och knäckebröd och soltorkade tomater och yoghurt och mjölk och juice.

Naaajs.

Förresten! Jag har hittat en tandkräm som faktiskt gör att tänderna blir vita. Slut på saltochbakpulvermetoden.


såhär glad blir man av ett fullt kylskåp!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad har du då hittat för mirakelkräm? pöss

2009-02-01 @ 17:44:15
Postat av: Mamma

Å,detvar skönt! Då slipper man vara orolig för att ni ska hungra! O så skimrande det blev.. Kramar

2009-02-01 @ 18:05:36
Postat av: anna

det är den där pepsodent wite now. Jag tror iallafall att det inte bara är inbillning..=)

2009-02-01 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback