en bra dag!

Igår var det en sån där bra dag.

Jag och Svante hade en dag på stan och jag blev nästan alldeles bortskämd.
Vi gick på stan och han fick vara min sugardady på kreatima. (För er som tycker att sugardady är ett fullkomligt obegripligt ungdomsord kan jag säga såhär, jag valde saker och Svante betalade.Det var min födelsedagspresent) Jag fick tio Promarker pennor som jag invigt idag. Resultatet är fantastiskt vackert!
Sen fikade vi te på waynes.
Sen strosade vi.
Sen gick vi på restaurang. Gott var det.
Vi blev nästan lite nykära av vara farten.
Sen strosade vi lite till och sen gick vi på bio.
Vi fick ett eget litet bås på "balkongen". Flott som bara den. Vi satt där och jäste som kungen Ahlman och drottningen Olofsson och det kändes som att vi var helt ensamma på hela bion. Män som hatar kvinnor var en bra film.

Det är allt en enastående snäll en pojk man har!
Pirrpurr*

Kommentarer
Postat av: Malin

åh fy fasen va mysigt. jag vill också!!!!

2009-03-16 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback