alive and kickin

Jag är inte död.
Jag har inte slutat blogga.
jag har bara flyttat och börja plugga=ingen tid till något alls.

Nu mera bor vi alltså i enskedes förmodligen snyggaste kollektiv. Jag, Svante, Jeanette, Johan och Tommy+ två katter och förmodligen snart en liten sköldpadda.
Kartongerna börjar skingra sig och man kan så smått se en ljusing och en ordning.
FINT blir det!!
107 kvm löv.

Såhär är det nu:

det här ser vi från köksfönstret


det här gör vi på kvällarna


soon to be asnice teverum/matsal/kreativ verkstad..


Johan vill ha saft. High five säger skyltdockearmen.

Kommentarer
Postat av: VirkStina

Ser jättefint ut! Kul att flytta, hoppas ni kommer till att trivas. // Förtidsgubben Max


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback