bränt barn..

jag har bränt mig i solen.
jag är röd.
jag är död(bakis)
jag är vansinnigt sugen på majs.
jag har ingen majs.
jag har sovit på en hård soffa i en stuga på svegs camping.
jag har undrat hur  det kom sig att jag sov på en hård soffa i en stuga på svegs camping.
jag har delat en vinflaska med fyra byggjobbare från boden.
jag har än en gång kommit fram till att det är rätt dött i sveg.
jag har blivit besegrad i ett vad angående sången som går såhär "jag hade en gång en båt.."
jag har sett håkan vara trubadur (han är bra)
jag har varit i fäbodvallen.
jag har än en gång blivit förundrad över att naturen är så vacker.
jag har sovit i solen
jag har bränt mig i solen. 
jag har kommit på att mobilen har täckning där, om man står på en sten och håller mobilen en meter över huvudet.
jag har längtan i magen.

nu ska jag kyla av mig i sjön. adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback