ifylleri..

Dötid. Jag fyller i en meningslös lista jag ärligt stulit från  Calles Carolina.

Namn: Anna Katarina Olofsson
Smeknamn: näh.
Födelsedag: 23 februari
Födelseort:  Sveg (östersunds BB)
Ögonfärg: Blå
Hårfärg:  fyra nyanser av brunt
Pluggar/Jobbar:  Grafisk Design på  Helliden. och extrajobb på bolaget
Familj: mamma,pappa,lillebror, hundet. + apatisk fiskstackare
image18

FAVORIT?
Färg:  Svart, vitt, brunt (rött i inredning)
Plats: Säng, skog och tåg.
Land:  Portugal
Spel: ...pictionary  tror jag.
Drog:  alkohol? Kärlek
Film:  Amelie, Secret window, big fish, farväl falkenberg.
Djur:  Hund.
Affär: Indiska, Kreatima.
Serie: sex and the city.
CD:  höm.. vettefan.
Café: Jag gillar faktiskt Nyan i Sveg  riktigt mycket..
Skor:  converse, barfota
Internetaktivitet: Msn

BRUKAR DU?
Titta på dig själv i spegeln: vad gör man annars i spegeln?
Gnälla:  ibland..
Skrika: nej.
Sova: oh ja.
Ha ångest:  Ibland. (pms)
Skada dig själv med flit: aldrig. Smärta gör ont.
Ta mediciner du inte borde ta:  aldrig.
Vilja dö: nope. Jag gillar att leva.
Drömma mardrömmar: sällan och då nästan bara om björnar.
Drömma sexdrömmar: det händer..
Ta droger:  nej.
Försöka vara annorlunda:  Jag går inte in för det..
Klä dig i svart: delvis..
Gå till kyrkan: på julafton.
Gå i skolan:  jojjomän.
Röka: feströka..ibland
Ha sex:..ja tack?
Ljuga: Sällan.
Hata folk: nej.
Lita på folk: Tills dom bevisar att dom inte är att lita på..

NÄR?
Åt du senast: tre timmar sedan. Lasagne.
Läste du en bok senast:  förra veckan
Var du på konsert senast:  november? Nationalteatern i gbg.
Köpte du något senast: Nya skor (converse) i fredags.
Svor du senast: Säkert ganska nyss.
Sjöng du senast: Säkert ganska nyss.
Klagade du senast: Idag nån gång.
Är det sommar: Nu?

VEM?
Saknar du: familjen och jeanette
Vill du döda:  Man dödar väl inte andra människor!?
Rörde dig sist:  Jag fick en kram av Mona idag.
Vill du slå:  Ingen.  
Vill du kittla: nyhetsuppläsarna på teve.
Kramade du sist: Mona
Vill du prata med: Alla mina vänner. ringring
Skrek du på sist: Jag skriker inte. kanske Claes..?
Vill du vara som:  Jag vill vara jag.
Sårade dig sist: det gjorde ont att göra slut med C..men det var inte hans fel.
Vill du bli galet full med: stjertnett
Gjorde dig riktigt glad senast:  malin och svante, i fredags, det var en bra dag.
Fick du sms från senast: malin, svante eller gycklarn.
Ringde dig senast: mamma

HAR DU?
För många vänner: Nej. jag uppskattar dom jag har. mycket,
Förföljelsemani:  näe..
Tvångstankar: icket..
Någon annan psykisk sjukdom: Galenskap?=)
Skadat någon: jag slog en kille som nöp mig i rumpan. men han får skylla sig själv..och jag slog iofs inte så hårt att han blev "skadad".
Färgat håret: mjodå, några gånger.
Brutit några ben: näh
Några piercings: jag har en ring i broskbiten vid hörselingången i örat..räknas det?
Några tatueringar: näe
Egen dator: joru..
Gjort bort dig rejält: inte rejält kanske..
Bra självförtroende:  jag tror det.
Komplex: breda fötter.
Kysst någon: -nicka- många..
Haft sex: ja -flina-
Sagt jag älskar dig till någon idag: näe.. det säger jag inte ofta.
Bjudit ut någon: jag vet inte...
Varit kär: jag tror det.
Blivit kär i någon på nätet: beror på hur man ser det?..inte PÅ nätet men kanske på grund av nätet..
Dumpat någon: mm. smärta.
Blivit dumpad: delvis,
Velat vara otrogen: nej.
Varit otrogen: det beror på hur man ser det.
Stulit någonting: en cykel, men den var nog redan stulen en gång..
Lämnat landet: ja, några gånger.
Rymt hemifrån:  näh..
Tuttat eld på nåt: inget farligt..men jag gillar att elda.
Gjort något olagligt: stjäla cyklar får man inte anna,..får man inte,,.


HUR?
Går du: älgkliv.
Svarar du i telefonen: "hallå?" eller "annaolofsson"
Fördriver du tiden: rita, teve, telefon, msn..
Mycket pengar har du: för lite!
Tjänar du pengar: Csn..och nu mera jobb på systembolaget
Bäddar du sängen: slarvigt
Mycket äter du: jag äter när jag är hungrig. Jag gillar mat.
Ofta diskar du:  för sällan..illa.
Ofta städar du:  för sällan..när jag ser att det behövs..
Går det på jobbet:  jag tror att det går rätt bra..jag hoppas det.
Många stör du dig på: några..men jag gillar väldigt många och det överväger.
Ofta träffar du din familj: ganska sällan. -saknar-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback