hoho

Jag har lite ångest i magen.. jag vet inte alls vad jag ska göra. Jag måste bestämma en viktig grej och jag har ingen aning!! Ska man släppa sarjen, packa ihop skridskorna och testa att hoppa fallskärm istället och se vad som händer? Eller ska man klamra sig fast vid den och se om man förr eller senare lär sig åka skridskor hjälpligt bara för att dom som redan kan åka är så jävla snälla?
Jag vet inte..
Vi får se på söndag..

Tills dess försöker jag att inte tänka alls och syr ett gömma pappersinsamlingenskynke istället..Och en uggla!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men fin!! Har du SYTT den? Visst är det bra att göra nåt kreativt när tankarna svämmar över..?

Lycka till!

2008-10-17 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback