det dåliga självförtroendet..

Jag är närvöös.
Det känns inte särskilt bra nu..
Om typ två veckor börjar jag plugga.
Jag är inte särkilt bra på att plugga vill jag minnas..och nu ska jag plugga i mer än fyra år.
Jag har inte så många fjärilar i magen, det känns mer som..mask.
Jag ser jättemycket fram emot att bli lärare men..jag är så förbannat osäker på att plugga.
Oakademiska Annan.
Jag törs inte. Jag vill inte vara ny i en klass igen. Jag vill inte kugga tentor igen..
Jag är lite för liten och lite för rädd just nu.

Det är nu du ska säga att allt kommer gå bra..och gärna ge mig en kram också.


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Det kommer att gå bra Anna!

Du fixar det!

Många kramar!!!

2009-08-19 @ 10:07:54
Postat av: Ida

Det kommer gå kung!!

Tro mig!!

Kram

2009-08-19 @ 11:51:25
Postat av: Emilia

Du klarar det så klart, har ju trott på dig sen vi gick nian:P Och jag vet att du klarar det och gör ditt bästa och det är väl det som räknas! Kram

2009-08-19 @ 21:44:05
Postat av: Matilda

det fixar du!! nemas problemas!



förresten, vad kul att du skrev till mig! hade nämligen tappat bort din adress och nu hittade jag ju den igen! :-D



hur går det med tecknandet?

vart ska du plugga förresten..uppis?

Postat av: Anonym

Naturligtvis fixar du det här. Läs gärna om när Alfons skulle börja skolan...

Massor med lyckatillkramar från Sundsätt.

2009-08-20 @ 15:14:40
Postat av: Mamma

Ta ett djupt andetag och tänk på allt som du har klarat av hittills!! Går fint! Kramar från mapa

2009-08-20 @ 15:23:03
Postat av: Svante

Detta går finfint.. Du har ju mig, vad kan gå fel? ;) Närå, du är så bra min kära Anna så det kommer gå utmärkt bra!

2009-08-20 @ 22:04:02
URL: http://igelkottagott.blogg.se/
Postat av: Kusin Matilda

Det kommer att gå hur bra som helst ska du se, klarar jag det, klarar du det! Helt säker..du kan dessutom redan...nästan..allt!;)Många kramar

2009-08-24 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback