sundis/rundis?

Det här är inte likt mej!
Vet ni vad jag har gjort?!

Jag har laddat ned en pilatesdvd!

..och..(det är INTE slut här)..tittat på den..OCH gjort alla övningar, så många gånger som tanten på filmen sa..och tänkt på mittsektionen och dragit in navlen..
Jag har alltså TRÄNAT i 35 minuter, på en matta, i MJUKISKLÄDER.. jag har svettats!

OCH (there is more)..Jag har powerwalkat (gått fort, fort i skogen iförd GYMPASKOR) i en timme i friska luften!

Det här betyder alltså att på en dag har jag varit medvetet fysiskt aktiv och svettig i 95 minuter.
Det är MER än en gympalektion på högstadiet (minus alla testosteronstint agresiva tonårspojksmonsterungar).

Jaa, jag vet att jag är en hopplös soffpotatis och att det inte borde vara nån big deal att träna litegrann..
.. men jag känner mig faktiskt lite stolt över mig själv.

Nu ska jag äta en apelsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det blir 25 i alla fall.....

2009-02-11 @ 22:22:33
Postat av: mamma

Men jag tror jag svimmar! Är detta våran Anna som skriver så...! Lycka till!!

2009-02-12 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback