det kanske blir en sån där businesswoman av mej också

Idag har jag skrivit min första faktura!
Ett litet steg för människan osv.
..men fan, det känns ganska ballt!

Jag har gjort ett vigselbevis som ska användas vid borgeliga vigslar och det var ingen som sa "Jamen du tycker ju det är roligt att rita och vi har ingen budgetblablabla"
Nope! Jag fick en peng utan att ens behöva tjata. Trallala.

Det var roligt att göra ett vigselbevis, då vet man liksom att det kommer att användas och att det är till ett fint syfte.
Alla som gifter sig borgerligt i den lilla delen av Sverige kommer att få ett eget litet konstverk made by me.
En anledning att gifta sig bara det!

Egentligen borde man kanske starta ett litet eget företag?..hmm..Jag får läsa på om det där..




Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Det tycker jag låter som en utmärkt idé.

Man kan ju få en massa bra tips och stöttning för att starta ett företag!



Om man någon gång i framtiden skulle gifta sig så framstod ju nu det lilla stället absolut mer lockande!

Postat av: Ann-Kristin

Skulle kunna tänka att gifta om mig borgerligt på det lilla stället bara för att få ett vackert vigselbevis....

2009-05-23 @ 11:21:07
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

klart du ska starta företag..det kan du ju ha so projekt under tiden du går på..H******* ;)

2009-05-23 @ 12:18:56
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Postat av: Anna

Hejsan

Letar efter borgerliga vigselbevis då jag ska viga min kusin. Kom in på din sida. Var kan man köpa dessa?

2009-07-01 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback