Nu jävlar.

Imorgon går jag och köper ett årskort på simhallen, bor man 200 meter från en bassäng finns det absolut inga ursäkter!
Sunkanna ska dö.
Hej Fit-Anna..(fittanna, haha)
Den bästa träningen jag vet är simning..eller egentligen är det väl den enda träningen jag ens kan tänka mig att ägna mig åt om man bortser från att träna på yogamatta till nån sån läskig träningsvideo när jag är absolut ensam hemma.
Jag minns när jag och min kompis M åkte till kommunens tätort och gick på vattengyma. Det var vi och 20 sladdriga men trevliga tanter som körde hårt i en varm bassäng. Jag gillar att vara i vatten, man blir liksom inte svettig..dessutom är det ganska lätt att känna sig ganska het när man 1, är dold under vatten och 2, är 30 år yngre än alla andra. (se det som mitt bästa träningstips!)

Dessutom hittade jag en tävling där man kan vinna ett yogaset endast genom att visa upp det här på sin blogg:

"Jag är med och tävlar om ett Axla Yogaset från
www.sportex.se. För att vara med och tävla skall ni gå in på www.sportex.se och sedan klicka på "TÄVLINGAR", där hittar ni sedan mer info om tävlingen."

Jaja, man kan ju försöka..eller hur?
Iofs har jag redan en pilatesboll som mest tjänar som extrapall, men jag menar, den som man kan vinna är ju ROSA!
(Rosa=kanske mycket roligare att träna med.)
Plus att om man har tur kan man vinna träningsgummiband(sånna har jag inga) och en träningsmatta (den jag har använde jag som underlag när jag tryckte screentryck en gång, då den är helt färgig, dessutom är det nog ingen träningsmata utan ett 10-kronors skuplastliggunderlag från Rusta..)
Så ni hör ju, jag måste ju verkligen vinna det här..

Kom igeen nu Sportex, välj mej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt Anna!!

Kanske kan ta en simtur, någon gång... Är ju kass på det jag...

Kram

Postat av: Mamma

Det är knappt man sina ögon trooor!!

Om man ändå hade den ambitionen - gammal, sladdrig (men trevlig) som man är! Kram och lyckat till!

2009-11-07 @ 18:33:38
Postat av: Katja

vad kul! Grattis =)

2009-11-20 @ 22:25:03
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback