en riktigt härlig dag..

Än en gång drar jag tillbaka tiden några dagar, eftersom jag nu mer inte har nåt internet (gråt) så får jag väl blogga om förr i tiden i stället.

Söndag och måndag var iallafall ett par snorbra dagar.
Söndagen började med en poi-lektion av en gycklarvän på genomresa. Kul som fan. Jag måste lära mig mer! Och besök är alltid roligt..Sen måste han resa vidare för att lära sig fota barn utan framtänder(skolfoto) och jag traskade iväg för att möta malin vid bussen. Vännerna och jag skulle visst nämligen ha en lite sådär oplanerad (iallafall för mig) filmkväll hemma hos mig. Moodysson-filmerna och äppelkriget hann vi med innan Malin somnade på soffan och Jeanette gick hem..
På morgonen vaknade jag, Svante och Malin av att, hör och häpna, solen sken in genom fönstret. Himlen var blå!!
Sommaren hade kommit! Så vi gjorde vad man bör och åkte på roadtrip. Första anhalt Skövde. Sen vättern och en liten mysig strand. Därefter Korsberga och  flädersaft och tjock katt. Framåt kvällen kom vi på att vi sett för lite film kvällen innan och bestämde oss för att åka till Skövde igen och se på simssonsfilmen på bio.
Sen var det natt..

På torsdag ska jag åka till stockholm och skaffa mig ett jobb.
Igår klippte jag av mig håret.
Idag är jag ledig.
Imorgon är jag inte ledig.
Om tre veckor flyttar jag till stockholm.

Jag har pirr i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback