fett, regn och en ny lillasyster

Jag känner mig onyttig.. man ska INTE titta på du är vad du äter. Det  är ett typiskt dåligt program när man gillar goda grejer.
Jag tror att det är rätt tur för mig att jag inte har nån bil och att jag rör mig rätt mycket på jobbet.
Såhär känns det iallafall idag.. det dåliga samvetet står och petar mig i magen med ett vasst och spetsigt finger och säger.."Bulle Anna?! Bulle!?? Morötter ska du äta, har vi ju sagt"

image60

Förresten. Jag tog mej en cykeltur i spöregnet idag, iförd mina vackra, turkosa gummistövlar och hälsade på min favoritsläktingar i Tidaholm. Morbror Erik (som egentligen inte är min morbror utan min mammas) och Mona (hans fru). Där träffade jag..vad blir det..deras barnbarn.. Min mammas kusinbarn alltså. Så otroligt coola och gulliga ungar. Jag passade på att adoptera mig en lillasyster.

image61

"Hej Lars. Jag har kidnappat din dotter. Från och med nu är hon min lillasyster :)  /Anna"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback