hupp

"ih" sa det i magen och varmt blev det på kinderna..Jag hatar att rodna. gjorde man inte det skulle man ju iallafall kunna spela cool och oberörd. Lägga på en min som sa "äsch vaddå..det var väl inget? sånt händer mej varje dag..", men med blossande kinder skulle den minen inte vara mycket värd..

.. jag vill att någon ska laga god mat till mej och ge mig trevligt sällskap. Jag vill skratta i flera timmar och jag vill fan att allt vettigt helliden-folk ska komma tillbaka till Tidaholm. Jag känner mej lite ensam. Vad gör man i tidaholm om man inte har nån att leka med? Går över till grannen och säger "hej ska vi dela på en kopp socker?" njah..
Man kanske sitter vid datorn och leker leken "hejjagheterannaochharingetliv"..men det är ju en ganska tråkig lek..
Man kanske sätter sig i en park och läser en bok? Men med alla nybakade och förmodligen snart ganska asfulla studenter kanske det inte var en så bra idé det heller..
Jag vet vad jag ska göra..på riktigt nu.. jag ska klättra ut och sätta mig på taket. Läsa en bok och andas in lite smoke (jomen faktiskt..) och dricka c-vitamin. och Jag ska fan njuta av det.. jag ska bara skriva klart först..

jag vill flytta nuuu..

Och förresten..det där reklambullshitet om att Veet skulle göra benen släta längre.. I think not. Veet är som växtgödning för benbehåring. Iallafall på mina mutanthår..de växer så det knakar. hur mycket jag än rakar, smörjer, noppar, epilerar, grimaserar och svär..
Så, tack gud för att du gav mig apgener.

Som utfyllnad..jag träffade på svantes pappa idag. Först visste jag inte att det var svantes pappa men när jag tänker på det så syntes det nog...

image53....ska vi kasta boll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback