skitungar..

Man kan ju verkligen fråga sig hur svårt det kan vara.. (håll i er, nu ska jag vara en bitter käring här men jag bli SÅ TRÖTT!!)
Kolla Nu ungdomar (och mammor/pappor/storasyskon):
Är man under 20 får man inte handla på systembolaget.
Är man under 20 ska man alltså inte dricka sådant som är köpt på systembolaget.
Är man över 20 år och har kompisar som är under 20 år får man inte handla sprit åt sina kompisar.
Man får alltså inte köpa ut. Jag får alltså inte sälja till folk jag tror köper ut.
Det är således inte så smart att komma in på bolaget i grupp varav en är 20 och resten 19..köpa asmycket och hävada att "nämenassåå..dom ska bara hjälpa mig bära.."  när man ber att få se legg på alla små..
Jojo. Jag är inte dum i huvudet. Jag har också varit både nitton och tjugo..jag vet precis hur det går till..
Men gör det för faan lite svårt för mej att genomskåda iallafall! Snälla?!
Jag får inte sälja till folk som jag misstänker köper ut åt någon annan. Då kan jag få sparken. Så är det bara.
Var inte så uppenbara..och annars..köp inte ut åt era kompisar. Jag får det så jobbigt på jobbet då.

puss och kram/bitterkäringen

image52



Kommentarer
Postat av: Johan

Såå bitter är du väl ändå inte ... fast jag är ju lika gammal som du, så det är kanske jag som är bitter också ...

2007-06-19 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback