kylklampar, house och ett jävligt snabbväxande diskberg

Min dator mår inte alls speciellt bra. Hon har hög feber och blir medvetslös titt som tätt. Vad göra? Jag är INTE bra på teknik utan använder datorstackarn till att tina frysta köttbullar och på så sätt få ned tempen så den faktiskt går att använda.. i nöden prövas uppfinningsrikedomen. Det är tur att det finns comuters på skolan också, annars hade det blivit problem och jag hade blivit fullständigt jobbhandikappad.
Imorgon ska skivomslaget lämnas in/redovisas. Och jag har bara gjort framidan. 6 sidor to go alltså. Det blir en sen kväll. "du har så bra framförhållning Anna." jotack. jag vet.
Men hur faan ser houseskivomslag ut egentligen? kollade runt nyss och det är ju gräslisch. Om jag ändå hade fått svenska visor eller nåt..progg?

Och lägenheten som verkligen måste städas. Nu är jag less på damm och diskberg.  Det är så lätt att tänka "i morgon, jag tar det imorgon." och sätta sig och titta på extreme home makeover eller nåt annat tevecrap. Trött, trollbunden och försoffad(försängad).

Bandet sågade min idé. jag blev lite sur fast jag inte borde. jag är så dålig på "portar som ser ut som käftar", be mig rita en bil med hjälp av kaffe and i will do it genast. Eller en "whitetrashbrud" med en cigg i mungipan och mjukisbyxor. men djävulshotell är jag inte bra på. Det här blir svårt..-klia huvud-
image19
bilar är lätta. hotell är svåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback