NEJjagvillinteeeesluta.

Idag borde det vara en sån där stressdag.
Jag borde sitta här och svettas och vara nervös och jobba som en dåre för jag är inte klar med det som skulle vara klart idag.
Men jag är inte det. Jag har gjort några bilder. Jag gillar dom. Det funkar.
Jag kunde ha gjort så mycket bättre. Men okejdå.
Istället koncentrerar jag mig på att socialicera. Prata. Elda stearinljus och äta mackor.
Våldgästa Martins webbcam när han försöker ta bilder med sig själv på.
Det är fyra dagar kvar i skolan. Jag mår lite illa när jag tänker på det.
Jag blir nervös. Jag får ont i hjärtat. "Åk inte!! Vi går ett år till allihop!" vill jag skrika.
Men jag skriker inte. Det gör jag aldrig.
Rökning dödar, barn. Kom ihåg det.

Jag har pirr i magen men ingen att koppla ihop det med. Vårkänslor, men ingen att rikta in dom på.
Kanske var det därför jag kramades med en okänd liten människa i förrgår?
För att få ut lite vårkänslofrustration?
Det lyckades iallafall inte.. Dom är kvar.

Jag pussar på mig själv under tiden. Skrik hur mycket du vill Martin, men måste man så måste man.
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback