tänk jag drömde i natt..

en jävligt konstig och lite obehaglig dröm..
Jag drömde att jag var kär.
I en ansiktslös man med lång lugg och grön mössa.
Jag skulle träffa honom på gotland.
Men väl där var jag ensam.
Jag gick på klippor och bland gles granskog.
Tåg körde förbi.
Ett tag satt jag fast i en bur av glas.
Jag klättrade upp för en trappa och kom till ett hus.
Huset hade ett stort fönster och jag tittade in.
Där inne satt de. Alla killar/pojkar/män jag någonsin haft någon form av intresse av. Både strikt vänskapligt och mer amoröst..Den ansiktlöse drömdaten med gröna mössan, Fredrik, Tomas, Micke, Tomas, Robin, Anton, Johan, Magnus, Claes och så många fler.. De satt där inne och söp ihop och jag var så förvirrad. "Dom känner inte varandra..dom ska faan inte känna varandra"
Jag gick in i huset och samtliga ser på mig och ler. Sen börjar dom presentera mig för varandra..
claes: "hörru robin, det här är anna..mitt ex"
robin: "jaha, och det är är anna, Min före detta flickvän"
hej trevligt att träffas.
Allt var så konstigt.
jag vaknade svettig och obehaglig till mods..

Men den drömmen var iallafall björnlös.
alltid något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback