julafton


Igår var det julafton.
En typsikt bra dag.




Rarmor hjärta pepparkaka.
(Rarmor var ett stavfel från början men jag tyckte det passade ganska bra)


Vi tog en julpromenix, i en låda hittade jag en räv att ha på huvudet.


Vi såg regnbågen, på julafton, det var konstigt..men vackert.


Lillebror var hemma hela dagen. *glad*
Här görs vacker musik.



Jag fick kanske världens bästa julklapp.
(jag kunde pricka av tio av fjorton punkter på min önskelista, inte illa alls.. världsfred och friska närstående
är svårt att slå in..men i vår blir det paris och i ett paket låg en pilatesboll)


..och i ett annat låg en mössa för bad hairdays.
Min lillebror köper alltid bästa julklapparna,
förrförra året fick jag en matberedare i dockformat. Sött.


På juldagen ska det ätas blodkorv till frukost/lunch enligt tadition. Gott.

(rätt många av bilderna ha jag lånat/snott från morbror Börje då min kamerasladd låg hemma i fiskis..så nu vet ni det)

Kommentarer
Postat av: Mela

Vad fin blogg : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback