someone loves my little box of joy!

Oh, jag har fått en "i love your blog"-grej av söta mymbel

Jag vill tacka mitt ritblock, min penna och min kamera som gjort det här möjligt! Aj jav jo!


Reglerna är sådana att man ska klistra in en bild på "awarden"(här bredvid)
sen ska man länka till den blogg man fått den av..och SEN ska man ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor..och sen ska man meddela dessa bloggare att de fått priset!

Nu till kruxen:

 

Krux 1, jag är en smygläsare av högsta rang..en spionläsare som läser bloggar i hemlighet..alltså..det vore dumt att avslöja sig genom att skriva ett inlägg..

 

Krux 2, många av de bloggar jag läser är inga bloggar där det går att publicera sånna här grejer eftersom det är "temabloggar" eller vad man ska kalla det..
tex: samlarobjekt som är en sagoblogg och gab´s Öp-blogg

Krux 3, många som jag gillar tex, ida, gillar inte såna här kedjebrevslikande "hittepå", men jag gillar idas blogg ändå!
Jag misstänker att detta även gäller (kanske världens bästa)Svante och Mattias, men jag gillar ju deras bloggar också..

Krux 4, Jag antar att man inte får ge tillbaka "awarden" till den man fick den av.. men asså.. mymbel har ju en fantastisk liten blogg så jag skiter i det..

Krux 5, är inte en blogg utan hemsidan för reklambyrån där jag praktiserade för ganska länge sedan!

Kommentarer
Postat av: ida

åh du vet att jag älskar din blogg meeeeed! jag läser den typ jämt ju.. jag är stammis helt enkelt. kul med söndag! kul kul kul!

Postat av: m

Åh vilka fina krux! Man måste faktiskt inte hålla sig till reglerna :) Tack för tips på fler figurer där ute som tänker lite utanför lådan. Vinkevink

2008-11-27 @ 23:33:55
URL: http://mymbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback