emilia sa...

..att man skulle bikta sig i sin blogg.. Jag vet inte riktigt vad jag ska bika mig om.. jag är inte så hemlighetsfull..men vi gör väl ett försök!




Jag är lite lat och gillar inte att städa, men det är ju skönt när det är gjort.

Jag petar mig i näsan när jag tror att ingen ser.

Jag är vansinnigt rädd för tandläkaren.

Jag är kärare i Svante än jag varit i nån annan.

 Jag har lite hemligheter som är för hemliga för att skriva i en blogg..för om man skriver nåt i en blogg är det ju knappast hemligt längre.


Jag är beroende av Sex and the city

..och av min dator.

Ibland blir jag riktigt ledsen för att jag är vuxen och inte kan göra alla mysiga och roliga saker som barn gör..jag saknar att känna mig liten.

Telefoner gör mig lite nervös.

Jag är mjölkoholist.

ibland ljuger jag lite för mig själv, för att intala mig att jag är bättre än jag tror att jag är..typ.

Jag blir lite ledsen när jag saknar mina människor som bor långt borta..och sånna som jag tappat bort.

Jag vill bo i vasastan..och i ett litet rött hus med äppelträd och/eller vinbärsbuskar..finns det sånna i vasastan?


Äsch, jag vet inte..det blev en mesig bikt det här.. men det får vara bra nu.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur går det med utställningen? Kul att du haka på biktningen:P När kommer du upp nästa gång? Kram

2008-09-25 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback