pe-em-ess

Idag var jag ledsen..

..och trött.

Jag hade tappat sugen. Jag ville säga upp mej och gräva ner mej och kanske få en liten kram..


Såhär kände jag mig:



Efter jobbet gick jag på stan.

..DÅ..såg jag en bok som gjorde mig glad.

Det var " A piece of cake" av Leila Lindholm.

Den köpte jag.

När jag kom hem blev jag ledsen igen.
Det blev blött i ögat och jag smetade smink på Svantes tröja
Det höll inte! Jag tänkte
"Choklad gör mej glad!"


Så jag hittade ett recept i den nya boken och bakade lite ..

Det blev chokladmuffins med kaffesmak och chokladphiladelphiaglasyr..

Galet goda!!


Jag blev glad igen.





Kommentarer
Postat av: suzane

åååh vilket gulligt inlägg =)

2008-09-24 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback