var jag verkligen såhär snäll?

Det är med visst vemod jag konstaterar att julafton är över för i år..
Jag har visst varit snällare än jag trodde..
En ny mobil fick jag av tomten, och en get som bor i afrika.
Det var dessa två saker som stod ensamma på min önskelista, och ändå fick jag en massa andra fina saker!
Ett presentkort på ikea, en teckning och två slantar bland annat.. Och strumpor. Och kramar.. och jag fick vara med min familj. (Det som betyder mest faktiskt)
..och imorgon kommer Svante. Bästa julklappen tror jag.

Tack alla!

Geten och mobilen---->    

God natt.

Kommentarer
Postat av: ullisar

jag fick en kylväska som var oerhört välkommen, jag tror den är i samma anda som geten!

Postat av: Kerstin

Ja, det var du!!

2009-12-29 @ 13:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback