Kom på vernissage!

Här får ni ett litet sneakpeak på mitt bidrag till Plezuro Image Challange, plus en inbjudan till vernissaget!



Oj, det blev lite litet!
Men såhär står det iallafall:

Den 14 februari håller vi vernissage och visar för första gången de sex finalbidragen i vårens upplaga av Plezuro Image Challenge. Precis som förra gången är det allmänheten som får rösta fram vinnaren. Röstningen sker i butiken och på
hemsidan. (med start 14 februari)
Lägg din röst på din favorit och ha chansen att vinna fina priser!

Vernissage: 14 februari.
Utställningsperiod: 14 februari till 20 mars.
Rösta till och med 17 mars.

Mer info hittar du på www.plezuro.se

Utställare är Anna Olofsson, Anna Grape, Isabell Leal Bergstrand, Henke Fors, Alexander Adiels och Ulrika Netzler.

Varmt Välkommen till Rörstrandsgatan 28!

Kommentarer
Postat av: eva moster

Hej!

Nog vore det kul att lägga ett antal T-shirts framför

mormor: Hej, du är mångfaldigad!

Lycka till med omröstningen! Jag ska tvinga så många jag kan!

Eva

2009-02-09 @ 18:52:36
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tror jag gillar allt du gör i teckningsväg och önskar jag kunde gå på den där vernissagen och ge dig en bukett blommor =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback