morning

Idag är en trött dag.
Varför?
Jo, jag gick upp klockan sex, på min lediga dag(en av många) och bokade tvätt-tid och tvättade.

Nu sitter jag och väntar på att få gå och tumla lakan, jeans och underkläder för att sen få gå och lägga mig igen.
..eller så struntar jag i det.
Sova kan man göra när man blir pensionär!

Nu ska jag drömma om Paris en liten stund.
Allt är bokat nu, flyg och boende i montmartre som både inkluderar dubbelsäng och frukost i 6 nätter.
Ska vi inte dra  fram klockan tills det blir maj?


(bilder från tågluffen 2006..Paris var första stoppet)


Kommentarer
Postat av: Jolbi

Åh va härligt! Vill också dit snart men ekonomin vill inte riktigt som jag, har redan varit på semester i ett par veckor i år.



Vilken superfin blogg & kul att tipsen kommer till hands!



Ett ytterligare tips som jag inte tog mig tid att besöka är Musee Rodin, alla säger att det är magiskt!

Postat av: Matilda

Vad önskas i födelsedagspresent fröken Anna? Det blir väl förmodligen något som kommer sent, men jag vill ändå ha lite förslag=)

2009-02-20 @ 11:35:33
Postat av: anna

Matilda:

Jag önskar mig att ni kommer och hälsar på snart! Boende och mat finns gratis hos oss.=) Annars önskar jag mig allt och inget speciellt. puss

2009-02-22 @ 12:51:13
URL: http://svalansdamcykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback