konst(igt)


Igår stod vernissage på schemat. Anna var konstnär, plezuro var butiken.
Det kom lite folk jag kände och lite folk jag inte kände.
Greta, jeanette, suz, marcia, the ahlmanbrothers, jobbet och andra..Mamma kom och överraskade!!
Några tyckte om vad de såg, några kanske inte gjorde det..
Jag hade en bra dag helt enkelt.
Sen blev det kväll. Jag och några gick på tapasrestaurang, sen gick jag och hängde ett tag med mina jobbisar(jobbarkompisar).
..sen blev det nästan lite natt och jag åkte till fina fiskis och fick bland annat beskåda en vacker dans med pilatesbollen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att det blev en bra dag! För mig blev det en ganska osannolik och rätt lång dag men vad gör man inte för sin älskade doter!! Ha en bra vecka och lycka till med utställningen!! Kramar

2009-01-18 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback